Minä ja Josef

Minä ja Josef

lauantai 2. huhtikuuta 2011

MUISTOJA - MEMORIES

Tänään on lauantai ja 2. päivä huhtikuuta. Aurinko on mennyt muille maille vierahille ja antanut taivaan harmaiden pilvien peittoon. Asteita on plussan puolella ja luvattu jopa +7 astetta, joten luonto alkaa heräämään pitkän talviunen jälkeen. Ja en varmasti näe väärin, kun sanon, että nuo puut ja pensaat näyttävät oksiltansa erilaiselta kuin talvella eli jotain elonmerkkejä siellä jo näkyy. Ihanaa, ihanaa kevät tulee ihanainen!


Tänään olen lukenut kirjaa Twilight Houkutus, joka vaikuttaa erittäin mielenkiintoiselta. Sitten odottaa vielä kolme seuraavaa osaa, joten lukemista riittää. Kurkistin tänään myös lapsuuteeni muistoalbumien myötä. Laitoin rakkaan isäni kirjoittaman muistovärssyn jo blogiini:
http://murunmutinat.blogspot.com

Nyt laitan tänne rakkaan äitini kirjoittaman muistovärssyn minulle:


Tämä on kirjoitettu 26.1.1953


Sä laula, kiidä leikein
ja lue, neulo myös.
Oo kodin keiju veikein ja hyvin hoida työs.
Jos taitoja on kellä niin sentään parempaa
on sydän puhdas hellä mi hyvää rakastaa.


Menetin rakkaan äitini jouluna 2000. Kaipaan häntä ikuisesti, mutta rakkaat muistot säilyvät nekin ikuisesti. Kiitos, äiti, kaikesta!


Mutta nyt toivottelen teille kaikille oikein mukavaa viikonloppua ja pitäkää itsestänne ja toisistanne hyvää huolta!
Tässä kuvassa on rakas äitini, minä ja rakas Jeppe koirani, irlanninsetteri ja isäni minulle ostama. Se oli ihanaa aikaa se!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti