Minä ja Josef

Minä ja Josef

torstai 24. maaliskuuta 2011

KOKEILUA KUVIEN KERA

No, voihan jösses sentään, kun en tiedä näinkö oikein! Äskettäin päivittämässäni postauksessa on eilinen päivämäärä! Siis, näenkö minä väärin vai onko se totta? Siispä minun piti kokeilla, jotta mikä päivämäärä tähän postaukseen nyt tulee. Onko koneeni aivan sekaisin vai yrittääkö se vain sekoittaa minua? Tätä kirjoitan siis todellakin tänään, torstaina, 24. päivä maaliskuuta.


Näinkin hauskaa voi musiikki olla.


Nyt toivotan teille kaikille oikein hauskaa torstaita ja pitäkää itsestänne huolta!

2 kommenttia:

  1. Näissä kuvissa huokuu elämänilo..ihania kuvia:)

    VastaaPoista
  2. Kiitos, kiitos kommentistasi Askartelua/Elämänmakuja! Kiva kuulla ja samanlaista iloa on edelleenkin. Mukavaa viikonloppua sinulle ja kaikille rakkaillesi!

    VastaaPoista