Minä ja Josef

Minä ja Josef

perjantai 12. elokuuta 2011

HAPPY WEEKEND TO ALL OF YOU

Tänään on perjantai ja 12. päivä elokuuta. Aurinko paistaa pilvettömältä, siniseltä taivaalta ja asteita on +17. Mutta tuoksu on aivan ihanan syksyisen raikas ja kostea. Pyykit kuivuvat ulkona ja niihinkin jää raikas tuoksu.


Tänään olen aika paljon lepäillyt, koska minulla on jälleen tulehdus, mutta joka onneksi on antibioottikuurin vuoksi jo paranemaan päin. Toki tuo antibioottikuurikin väsyttää, mutta jospa se väsymys tässä ajan myötä häviäisi pois.


En myöskään jaksa soitella tänään vielä heikkojen voimieni vuoksi, mutta jonain päivänä sen toki teen, sillä minulla on niin paljon nuotteja kauniista tutuista biiseistä, jotta toki niitä pitää soitella.


Mutta ajattelin laittaa tännekin joitakin uusimpia kuvia, joita otin jokunen päivä sitten.
Tämän sain tuliaisiksi eräältä erittäin hyvältä ja tärkeältä ystävältäni ja siinä lukee näin:


TERVETULOA MUMMOLAAN
LAPSET HEMMOTELLAAN PILOILLE
ODOTTAESSASI


Aika osuvasti sanottu, vai mitä!


Ja tässä on rivistö minun rakkaita ötököitäni, pehmolelujani, ainakin osa niistä.
                 ja tässä poseeraa Siru kultamme...
                          ...ja tässä hieman lähempää.


Mutta nyt toivottelen teille kaikille oikein ihanaa ja rentouttavaa viikonloppua ja pitäkää itsestänne ja toisistanne huolta!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti